Obchodní podmínky online služby poskytované na základě Smlouvy o poskytování účetního poradenství online (dále jen „Smlouvy“) uzavřené po řádně ukončeném a potvrzeném registračním procesu. Podrobnosti jsou uvedené v obchodních podmínkách níže.
Shrnutí obchodních podmínek
Online rezervace
K online rezervaci dochází prostřednictvím elektronického formuláře vyplněného v rezervačním systému, který je dostupný na následující adrese:
https://ducait-s-r-o.reservio.com/
(čl. 1.1 těchto Podmínek)
Uzavření smlouvy
K uzavření smlouvy dochází po vyplnění elektronického formuláře a jeho odeslání (tj. vytvoření závazné objednávky) a potvrzení této objednávky ze strany společnosti DUCAIT
(čl. 4.7. těchto Podmínek)
Způsob poskytnutí služby
Telefonicky (hovor/videohovor)
E-mailem
Osobně na předem domluveném místě
(čl. 3.3. těchto Podmínek)
Co služba obsahuje?
Služba poskytuje jednoduchou analýzu problematiky, která má za cíl nasměrovat Klienta na cestu k rozhodnutí, jakým způsobem nadále směřovat jeho kroky k úspěšnému vyřešení problému. Výsledkem služby může, ale nemusí, být i upozornění klienta na další úskalí, se kterými se při řešení problému může setkat.
Co služba neobsahuje?
Služba neposkytuje analýzu vyjadřující hlubší studium problematiky, výpočty a sepsání stanovisek s nutností přezkoumání potřebného množství podkladů.
(čl. 3.3. těchto Podmínek)
Odstoupení od smlouvy
Odstoupit od smlouvy lze do 14 dnů ode dne jejího uzavření (dle čl. 4.7. těchto Podmínek), pokud nebyla během této doby služba poskytnuta. Zaplacená částka bude vrácena do 14 dnů ode dne doručení odstoupení od smlouvy.
(čl. 5.1. a 5.3. těchto Podmínek)
Znění všeobecných obchodních podmínek
I. Úvodní informace
1.1. Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Podmínky„) byly vytvořeny za účelem úpravy práv a povinností při poskytování služeb prostřednictvím Online platforem mezi následujícími smluvními stranami:
společností DUCAIT s.r.o.
IČ 218 80 832
se sídlem Rybniční 163, 507 03 Vysoké Veselí
Obchodní společnost zapsaná v obchodním rejstříku pod spisovou značkou C 53300 vedenou u Krajského soudu v Hradci Králové
Zastoupená Ing. et Ing. Janou Jiránkovou
(dále jako „DUCAIT“)
klientem,
tedy fyzickou či právnickou osobou, která vyplněním a odesláním elektronického formuláře a následným potvrzením ze strany společnosti DUCAIT uzavřela smlouvu o poskytování služeb
Elektronický formulář je dostupný na adrese: ducait-s-r-o.reservio.com
(dále jako „Klient“)
DUCAIT a Klient dále též společně jako „Smluvní strany“ a každý jednotlivě jako „Smluvní strana“
1.2. Podmínky se vztahují výlučně na služby poskytované prostřednictvím Online platformy, tedy na smlouvy uzavírané prostřednictvím elektronického formuláře.
1.3. Na smlouvy uzavírané jiným způsobem mezi klientem, který se společností DUCAIT neuzavřel smlouvu o poskytování účetních služeb skrze online platformu se tyto Podmínky nevztahují.
1.4. Vybrané definice:
- Cena je finanční částka, kterou Klient hradí za službu poskytnutou skrze online platformu.
- Způsob poskytování je způsob, jakým má být služba prostřednictvím Online platformy poskytnuta. Jedná se o tyto způsoby: osobně dle domluvy, telefonicky, videohovorem, e-mailem.
- Online platforma je v těchto Podmínkách považována za komunikační prostředek jako je ZOOM, Skype, FaceTime nebo hovor uskutečněn prostřednictvím telekomunikační sítě.
- Formulář je elektronický formulář zveřejněný na webových stránkách společnosti DUCAIT, prostřednictvím kterého Klient objednává službu poskytnutou online.
- Smlouvou je považována Smlouva o poskytování účetního poradenství online (dále jen „Smlouva„).
II. Obsah závazku
2.1. Obsahem závazku mezi smluvními stranami se rozumí poskytnutí služby prostřednictvím Online platformy za podmínek zde uvedených ze strany společnosti DUCAIT klientovi v souladu s těmito Podmínkami za odměnu.
2.2. Konkrétní obsah služby vyplývá z elektronického formuláře, ve kterém klient požadovanou službu identifikuje a vybere si formu, v jaké mu bude služba poskytnuta.
2.3. Elektronický formulář má povahu závazné objednávky, jakmile klient odešle elektronický formulář ke zpracování a je potvrzena společností DUCAIT.
2.4. Odesláním elektronického formuláře klient potvrzuje, že se seznámil s obsahem těchto Podmínek a nemá k nim výhrady.
2.5. Klient dále potvrzuje, že mu byly ze strany společnosti DUCAIT srozumitelným způsobem a v dostatečném předstihu před uzavřením smlouvy, tedy před tím, než klient učinil závaznou objednávku, poskytnuty následující informace:
-
označení a sídlo společnosti DUCAIT včetně kontaktních údajů (telefon, emailová adresa);
-
označení služby, která bude poskytována, včetně všech jejích hlavních vlastností, přičemž tato informace je uvedena v rámci popisu klientem zvolené služby na internetové stránce společnosti DUCAIT a dále v těchto Podmínkách;
-
cena služby, která vyplývá z konkrétního klientem zvoleného Způsobu poskytování služby při vyplňování elektronického formuláře;
-
způsob platby a způsob plnění ze strany společnosti DUCAIT, což je uvedeno podrobně dále v těchto Podmínkách;
-
údaje o právech vznikajících z vadného plnění v souvislosti s poskytnutím služby, což je uvedeno podrobně dále v těchto Podmínkách;
-
údaj o době trvání smlouvy uzavřené pomocí elektronického formuláře a podmínky jejího ukončení, má-li být smlouva uzavřena na dobu neurčitou, kdy toto je uvedeno podrobně dále v těchto Podmínkách.
III. Způsob poskytování služby
3.1. Osoby poskytující právní služby poskytnou právní službu v rámci Online platformy s použitím odborných znalostí a s náležitou péčí.
3.2. K tomu se klient zavazuje v průběhu poskytování služeb poskytnout veškerou potřebnou součinnost, zejména sdělit včas veškeré relevantní informace vztahující se k jeho věci a poskytnout k nim potřebné podklady a listiny, a to s dostatečným časovým předstihem s ohledem na zákonné a jiné lhůty.
3.3. Rozsah poskytovaných služeb prostřednictvím online platformy a další podmínky jejich poskytování jsou pro jednotlivé způsoby konkretizovány níže v tomto článku Podmínek.
3.3.1. E-mailová konzultace
Obsahem této služby je poskytnutí služby prostřednictvím e-mailové komunikace.
Klient zadá prostřednictvím formuláře, na který bude přesměrován po vyplnění elektronického formuláře a provedení platby, svůj dostatečně určitý dotaz.
Odpověď je odeslaná klientovi na jím zadaný email, přičemž se jedná o jednoduchou a stručnou odpověď na jednoduché otázky. Nejedná se tedy o analýzu vyjadřující hlubší studium problematiky, výpočty a sepsání stanovisek s nutností přezkoumání potřebného množství podkladů. Obvykle se předpokládá jednoduchá odpověď k nasměrování klienta k řešení jeho problému. Odesláním e-mailu s odpovědí na otázku klienta se právní služba považuje za poskytnutou.
3.3.2. Poskytnutí služby telefonicky
Obsahem této služby je poskytnutí služby prostřednictvím telefonického hovoru nebo videohovoru prostřednictvím online platformy (FaceTime, ZOOM, Skype aj). Klient si při vyplňování formuláře zvolí termín, který mu nejvíce vyhovuje pro uskutečnění hovoru a do poznámky uvede, jaké otázky se bude poskytnutí služeb týkat.
Obsahem služby je poskytnutí služeb formou telefonické konzultace.
Ukončením telefonického hovoru se právní služba učiněná tímto způsobem považuje za poskytnutou. Délka hovoru je maximálně 20 minut, pokud se strany nedohodnou jinak.
Dojde-li ke zmeškání sjednaného termínu telefonního hovoru ze strany klienta a strany se nedohodnou na náhradním termínu, považuje se právní služba za poskytnutou.
IV. Způsob uzavření smlouvy
4.1. Klient si nejprve na internetové stránce společnosti DUCAIT zvolí konkrétní způsob poskytování služby. Následně vyplní všechna požadovaná pole ve formuláři.
4.2. Klient se zavazuje do formuláře uvést pravdivé údaje o své totožnosti. Klient je oprávněn během vyplňování dotazníku měnit a upravovat zapsané údaje až do odeslání formuláře.
4.3. Poté, co klient odešle vyplněný formulář a poté co je termín konzultace potvrzen společností DUCAIT, stává se objednávka služeb závaznou. Tímto klient uzavírá vyplněný formulář a zároveň potvrzuje, že se seznámil s těmito Podmínkami, a že s nimi bez výhrad souhlasí a bere na vědomí, že dále již není možné údaje ve formuláři měnit.
4.4. Klient bude následně přesměrován na platební bránu, kde mu bude umožněno zaplatit cenu za služby, která je uvedena u jednotlivých způsobů poskytování služeb na internetové stránce společnosti DUCAIT v případě, že zvolí platbu kartou.
4.5. Platba je možná prostřednictvím platební karty, v případě osobních konzultací na místě. Individuálně je možno dohodnout se jinak (např. platba převodem, v hotovosti po osobní konzultaci na místě apod.). Po provedení platby bude klientovi doručen daňový doklad na emailovou adresu, kterou uvedl v elektronickém formuláři.
4.6. V případě, že klient je právnickou osobou nebo osobou samostatně výdělečně činnou a potřebuje mít na faktuře uvedeno IČO, je klient povinen v elektronickém formuláři v prostoru pro poznámky uvést své fakturační údaje, tzn. minimálně IČO/DIČ subjektu.
4.7. K uzavření smlouvy je třeba souhlasného projevu vůle klienta a osoby zastupující společnost DUCAIT.
Za takový projev vůle klienta se pro potřeby uzavření smlouvy považuje odeslání vyplněného formuláře v souladu s tímto článkem Podmínek a potvrzení ze strany společnosti DUCAIT.
Při osobní schůzce, kdy si klient zvolí platbu na místě, je tímto projevem vůle odeslání vyplněného formuláře a potvrzení osobního setkání společností DUCAIT.
4.8. Projev vůle klienta je úplný a způsobilý k tomu, aby mohla být uzavřena smlouva o právní službě až v okamžiku, kdy je cena za poskytnutí právních služeb zaplacena, tedy připsána na účet (s výjimkou případů osobní schůzky s platbou na místě).
4.9. Klient bere na vědomí, že společnost DUCAIT je oprávněna jeho objednávku po předběžném posouzení odmítnout. To může nastat zejména v plné vytíženosti společnosti DUCAIT, v situaci, kdy má společnost DUCAIT tušení, že by služba nemohla být poskytnuta kvalitně nebo v případě, kdy dotaz Klienta bude směřován na problematiku, které se společnost DUCAIT nevěnuje. K odmítnutí poskytnutí služby může dojít i z jiných závažných důvodů v tomto článku Podmínek neuvedených.
4.10. Pokud nedojde k uzavření smlouvy a poskytnutí klientem požadované služby z důvodů uvedených v odst. 4.9 tohoto článku, má klient právo na vrácení ceny za služby, kterou uhradil ve prospěch společnosti DUCAIT. Nárok na náhradu škody klientovi nenáleží.
4.11. Nedojde-li k uzavření smlouvy a nebyla-li služba poskytnuta ani nebylo započato s jejím poskytováním, vrátí společnost DUCAIT klientovi zaplacenou cenu za právní služby na účet klienta, ze kterého byla platba přijata.
4.12. S ohledem na povahu služby, která má být poskytována na základě smlouvy, klient, který je spotřebitelem, uzavřením a odesláním formuláře výslovně žádá, aby mu byla služba poskytnuta před uplynutím čtrnáctidenní lhůty ode dne uzavření smlouvy.
4.13. Klient bere na vědomí, že byla-li mu služba již poskytnuta, pak nemůže odstoupit od smlouvy v souladu s § 1829 odst. 1 OZ.
Za poskytnutí služby v případě e-mailové komunikace se má zejména započetí se zpracováním stanoviska, v případě telefonické konzultace uskutečnění hovoru, v případě osobní schůzky nastudování zaslaných podkladů za účelem schůzky či vykonání alespoň části této schůzky.
4.14. Klient bere na vědomí, že poskytnutí služby v souladu se smlouvou je vázáno na řádné, úplné a pravdivé vyplnění všech polí formuláře v rozsahu nezbytném pro posouzení klientovi problematiky, v přiložení veškerých potřebných dokumentů a listin (v elektronické podobě) a na poskytnutí další nezbytné součinnosti ze strany klienta.
Nesplní-li klient některou z povinností uvedených v předchozí větě, zejména neposkytne-li veškerou potřebnou součinnost, má společnost DUCAIT právo smlouvu o poskytování účetního poradenství vypovědět bez výpovědní doby.
V. Odstoupení od smlouvy a výpověď smlouvy
5.1. Klient, který je spotřebitelem, je oprávněn odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne jejího uzavření, v souladu s § 1829 OZ, s výjimkou uvedenou v článku IV., odst. 4.13 těchto Podmínek.
5.2. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí klient o svém odstoupení od této smlouvy informovat společnost DUCAIT, a to formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, nebo e-mailem).
Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.
5.3. Pokud klient od smlouvy odstoupí, bude mu zaplacená cena za služby (případně poměrná část – viz výše) vrácena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo společnosti DUCAIT doručeno oznámení o odstoupení od smlouvy.
Pro vrácení plateb bude použit stejný platební prostředek, který klient použil pro provedení počáteční transakce, pokud klient výslovně neurčí jinak. V souvislosti s vrácením peněžních prostředků nebudou klientovi účtovány žádné náklady.
VI. Práva z vadného plnění
6.1. Klient je oprávněn uplatňovat práva z vadného plnění vyplývající z občanského zákoníku a za podmínek tam uvedených.
Práva z vadného plnění mohou být uplatněna písemně na adrese sídla společnosti DUCAIT nebo emailem na adrese info@ducait.cz
Na uvedené adresy lze zasílat také stížnosti ve vztahu k poskytnutí služby.
6.2. Uplatnění práva z vadného plnění či stížnost dle předchozího bodu (dále jen jako „reklamace“) musí vždy obsahovat označení klienta a popis konkrétních nedostatků.
V uplatnění práva z vadného plnění musí být uvedeno, v čem konkrétně spočívá tvrzená vada plnění ze strany společnosti DUCAIT a jaké konkrétní právo dle OZ klient uplatňuje. Reklamace musí být vždy dostatečně určitá, aby ji mohla společnost DUCAIT objektivně posoudit.
6.3. Řádnou reklamaci dle předchozího bodu se společnost DUCAIT zavazuje řešit bez zbytečného odkladu po jejím doručení. Po vyřízení reklamace bude klient o způsobu vyřízení vyrozuměn emailem.
VII. Další ujednání
7.1. Klient odesláním formuláře potvrzuje, že je způsobilý a oprávněný uzavřít smlouvu za podmínek uvedených v čl. IV těchto Podmínek.
Je-li klient fyzickou osobou, výslovně odesláním formuláře potvrzuje, že je plně svéprávný.
Je-li klient právnickou osobou, potvrzuje fyzická osoba, vyplňující formulář za klienta, že je oprávněna jej v této věci zastupovat, jinak že odpovídá za případnou škodu tím způsobenou.
7.2. Klient bere na vědomí, že osoby poskytující služby nejsou oprávněny bez výslovného souhlasu klienta ověřovat pravdivost či úplnost skutkových tvrzení poskytnutých klientem.
7.3. Klient bere na vědomí, že osoby poskytující služby v rámci společnosti DUCAIT mu budou poskytovat službu poctivě a pečlivě s tím, že nelze vyloučit významnou proměnlivost právních názorů, jichž se může poskytnutí služby týkat s ovlivněním její úspěšnosti pro klienta.
Osoby poskytující právní služby se v této souvislosti zavazují vždy klienta v průběhu právní služby na takové situace upozornit a následně si vyžádat další pokyny.
7.4. Osoby pověřené poskytnutím služby jsou povinny zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, o nichž se dozvěděli v souvislosti s poskytováním služeb.
Mlčenlivosti mohou být společnost DUCAIT a jím pověřené osoby vykonávat služby zbaveny pouze na písemný pokyn klienta doručený přímo společnosti DUCAIT nebo v situacích vymezených zákonem o AML.
Podmínky jsou účinné od 1.8.2024.